Let's go!

15 oktober 2019 - Astene, België

Welkom op onze allereerste blog!

U bevindt zich momenteel op onze gloednieuwe blog. Vanaf nu kan u hier regelmatig onze reisverhalen lezen. Het wordt een bijzonder reisverhaal, want we trekken richting het verre Rwanda om daar stage te gaan lopen in teken van onze opleiding aan de Artevelde Hogeschool.

Graag stellen we ons eerst even voor…

‘Hey, ik ben Marte! Ik ben 20 jaar jong en ben studente Kleuteronderwijs. In mijn vrije tijd speel ik basketbal en begeleid ik jongerenkampen. Ik trek graag met vrienden en familie op, ben sociaal en hou van reizen. Mijn grote passie is kinderen. Al van jongs af aan droomde ik ervan om juf te worden. Momenteel ben ik die kinderdroom volop aan het vervullen. Mooier nog… ik mag mijn keuzestage als kleuterjuf in Afrika gaan lopen. Ik ben hier enorm benieuwd naar. Met de nodige kriebels en ongeduld sta ik te popelen om richting Rukoma Sake te trekken en er de mooiste werk- en levenservaringen op te doen!’

Voorstelling Marie

Hey! Ik ben Marie en ik wordt binnenkort 22 jaar. Ik studeer pedagogie van het jonge kind. Mijn vrije tijd offer ik graag op aan de scouts. Ik ben namelijk eenheidsleidster bij FOS 207 De Eekhoorn. Daarnaast spendeer ik het liefst tijd met mijn vrienden en familie. Ik heb een grote passie voor kinderen en alles errond. Ik hou ervan om nieuwe dingen te ontdekken en de wereld te zien. Ons project in Rukoma Sake sluit perfect aan bij wat ik wil bereiken. Ik kijk er heel hard naar uit om 100% te genieten, te ervaren en te leren.

Ziezo, dit zijn wij! Hopelijk kennen jullie ons nu al iets beter en hebben jullie ook evenveel zin gekregen als ons om mee op ons avontuur te gaan. Niet helemaal mee richting Afrika, maar mee op avontuur via deze blog. Want via deze weg houden wij jullie op de hoogte via vele blogs, foto’s, video’s en nog veel meer.

Twijfel dus zeker niet en schrijf u meteen in voor onze reisblog. Van zodra u bent ingeschreven, krijgt u telkens een melding in uw mailbox wanneer er een nieuwe blog, foto of video online staat.

Zo kan u zich inschrijven:

Stap 1: Ga naar: https://rukomasake2020.reislogger.nl

Stap 2: Ga naar ‘mailinglijst’

Stap 3: Typ uw mailadres in de witte balk

Stap 4: Meld u aan

Stap 5: Bevestig uw aanmelding in uw mailbox

Stap 6: Geniet veelvuldig van onze blogs, foto’s en video’s!

Tot snel!

Marte en Marie

1. Bene Dehaene:
    16 oktober 2019
    Succes, Marte en Marie. Ik zal graag jullie verhalen volgen
  2. Annick Valcke:
    16 oktober 2019
    Veel succes en plezier ! Geniet van deze unieke ervaring.
  3. Monique Pauli:
    17 oktober 2019
    Geniet van deze unieke ervaring